torsdag 20 januari 2011

Såhära allmänt tråkigt

Jaa, nu råkar det ju vara så att jag har tråkigt.
White girl problem?
You bet.
Vaknade för nån timme sen av att jag hade ont i halsen (buhu jag trodde jag blev frisk) och satte därefter på datorn, och mamma har inte vaknat och jag vill inte väcka henne bara för att jag långsamt dör bredvid henne.

Förresten, det är otroligt trevligt att jag har Glee att titta på. För nu har jag inte tråkigt längre :D
Okej, jag kan nästan svära på att den här bloggen kommer att bli helt otroligt tråkig då jag egentligen sitter och skriver lite random tråkiga saker jag tänker på, men jaja. Det är sån jag är: Random och tråkig. Men det blir ju fint att kunna titta tillbaka och visa barnbarnen vad tråkig jag var.
"Titta flicka lilla, titta så jag skrev!"
"Momo, va ä änn blågg?"
"Dagens ungdom alltså... En blogg är något man skriver om sitt liv i, på en dator med internetanslutning :'''D"
"Va ä intärnät?"
"MEN VAFAN UNGJÄVEL KÄNNER DU INTE ENS TILL INTERNET?! DDD:< *döda*"

... så tror jag att det kommer gå. Stackars lilla framtida barnbarn, jag ber om ursäkt i förskott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar