onsdag 19 januari 2011

FAN VAD TUFF JAG ÄR

åmg ja har änn blågg!111111 noo blirr ja tjennd såm kisi!!!11 hi hi

... Eller näää va. Jag typ hat(t)ar alla som skriver så, höhö.
Hum, jag har hur som helst skapat typ 3456786123345678900987654 bloggar i mina dagar, och det har inte funkat för min mejladress har varit upptagen... jag insåg inte förrän nu att jag gjorde en när jag var typ minus sjuttiofyra tillsammans med min dåvarande bästa vän, som nu är min fiende lol. FAKK JOOOOOOOOOO...
Fast jusste, jag skriver ju inte sånt på den här bloggen. Här är vi snela getter :):):):) (lol hatar den smilien, använder den bara när jag är oseriös. Kom ihåg det nu din mupp <.<)

Okej, det här blev väl ett relativt failat första inlägg. Eller kanske inte, för sådana ska väl ge en blick för vem man är? Och det är väl såhär jag är, iallafall när jag är trött och inte har ett fangirlmoment. Hej :))))))))))))) (<--- Hah! Där ser vi den igen, har ni gjort läxorna? Kommer ni ihåg vad den betyder, små elever? :'D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar